خبرگزاری بسیج: فرمانده انتظامی مراغه گفت: ماموران این شهرستان موفق به کشف 914 میلیون ریال کالای قاچاق و دو و نیم کیلوگرم مواد مخدر شدند.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سهراب رحیم زاده افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف 15 تن شکر غیر بهداشتی به ارزش 314 میلیون ریال و سه هزار ثوب لباس به ارزش 600 میلیون ریال شده اند.

وی اظهار کرد: شکر غیر بهداشتی از یک واحد صنفی متخلف و لباس های قاچاق نیز توسط ماموران پاسگاه انتظامی خداجو از پنج دستگاه خودروی سواری کشف شده است.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه واحد صنفی متخلف در این راستا پلمپ شد ادامه داد: در عملیات کشف لباس های قاچاق نیز دو نفر متهم زن و شش متهم مردم نیز دستگیر شده اند.

رحیم زاده افزود: طی تماس تلفنی شهروندان با پلیس 110 مبنی بر فعالیت یک نفر در قاچاق مواد مخدر در یکی از روستاهای تابعه و انجام شگردهای پلیسی موفق به کشف دو نیم کیلوگرم مواد مخدر شده اند.

وی اظهار کرد: این عملیات در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده و طی آن یک نفر از سوادگران مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده است.

ارسال نظرات