خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه : دشمن با بوجود آوردن گفتمان های جدید به دنبال زیر سوال بردن گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۶۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت امیر (ع) اظهار کرد :دشمن با بوجود آوردن گفتمان های جدید به دنبال زیر سوال بردن گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی درادامه افزود : گفتمان انقلاب اسلامی با رمزی به نام ولایت فقیه در جهان پایدار است و دشمن امروز به این گفتمان حمله می کند و می خواهد خیمه این گفتمان (ولایت فقیه) را نابود سازد.
سردار عروج با اشاره به اینکه برخی از داخل و بیرون قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در برخورد با فسادهای اقتصادی به رئیس جمهور دستور دادند که باید به آن عمل شود و از بیرون کشور نیز عده ای زیاده گویی و حرف های نابجا می زنند که باید به آنها پاسخ قاطع داده شود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: برای حفظ موقعیت ولی فقیه باید به دستورات و فرمایشات ایشان گوش داد وبه آنچه می گویند باید عمل شود و دشمن از این فرمانده و رزمندگان آن ترس ابدی دارند اما متاسفانه بعضی در داخل کشور کم گوش می دهند.
عروج همچنین ابراز داشت : گفتمان انقلاب اسلامی تا ابد پایدار است و خون سربازانی که برای این گفتمان به زمین ریخته شده است بقای آن را تضمین می کند.
وی همچنین افزود : تمام انقلاب هایی که در 50 سال گذشته در دنیا شکل گرفته به انحراف کشیده شده اما در ایران اسلامی با وجود ولی فقیه این انقلاب و گفتمان تداوم پیدا کرده و به گفته دشمنان رهبر ایران می تواند پاسخ هر قدرتی را بدهد.
سردار عروج در پایان گفت : گفتمان انقلاب اسلامی با مسیری که در پیش گرفته است تا ابد با ملکوت ارتباط خواهد داشت و امید آن داریم با حرکت در این مسیر بتوانیم به پیروزی واقعی برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها