فرمانده انتظامی خرم آباد، از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف 23 فقره کیف قاپی توسط ماموران آگاهی این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۹۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین نجفی گفت: ماموران آگاهی خرم آباد در حین گشت در سطح شهر ، دو جوان موتور سوار در حال سرقت کیف یک خانم را مشاهده کردند که بلافاصله سارقان دستگیر شدند.
وی ادامه داد: دو سارق دستگیر شده به 23 فقره سرقت کیف قاپی از بانوان خرم آبادی اعتراف کردند.

**کشف 34 قطعه شی عتیقه در دلفان
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از کشف 34 قطعه شی عتیقه از یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی نجات کرمی گفت: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در پی کسب اخباری مبنی بر این که شخصی مبادرت به خرید و فروش اشیاء قدیمی و باستانی می کند، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
کرمی بیان کرد: ماموران در عملیات بازرسی از منزل قاچاقچی، 34 قطعه شی عتیقه مربوط به دوره های مختلف تاریخی را کشف کردند.

** کشف یک میلیاردی برنج قاچاق در الیگودرز
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در الیگودرز خبر داد.
سرهنگ علی احمدی تبار گفت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز ، در حین کنترل خودروهای عبوری در محور الیگودرز – اصفهان ، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی در ادامه تصریح کرد : ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 20 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و دو نفر را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی لرستان با بیان این که بنابر اظهارات کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است، افزود : متهمان به همراه محموله کشف شده جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
ارسال نظرات