در بیانیه‌ای

مجمع همدلان گروس بیجار تحرکات گروهک‌های معاند در کردستان را محکوم کردند

مجمع همدلان گروس و جامعه ولایت‌مداران بیجار گروس در بیانیه‌ای تحرکات گروهک‌های معاند و ضدنظام را در کردستان محکوم کردند.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزتاری بسیج از کردستان،مجمع همدلان گروس و جامعه ولایتمداران بیجار گروس طیبیانیه ای تحرکات گروهک‌های معاند و ضدنظام را در کردستان محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم «کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ است»
مقام معظم رهبری – در جمع مردم کردستان – اردیبهشت 88

ملت بزرگ ایران
مردم شریف کردستان
بار دیگر دستان جنایتکار مزدوران وابسته به آمریکا و اسرائیل به خون برادران غیور و جان برکف کردستان سربلند و قهرمان آغشته گشت و خاطرات تلخ و غم انگیز حضور گروهک‌های معاند نظام را دوباره در اذهان زنده کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: کردستانی که در طول بیش از سه دهه به همت و تلاش مردم قدردان و وفادارش، دلبستگی‌های عمیق خود را به نظام، انقلاب و امام بزرگوار و رهبری عزیز به اثبات رسانیده است.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: مسیر توسعه و آبادانی جز در سایه امنیت، همدلی و برادری ممکن نیست. مردم کردستان همچون بسیاری از دیگر هموطنان ایرانی خود بارها مطالبات توسعه‌ای و اشتغال و کار و درآمد شرافتمندانه و گسترش زیربناهای صنعت و تجارت و کشاورزی را به عنوان حقوق مسلم خود برجسته نموده‌اند. پیگیری این نیازهای اساسی و قانونی جز از راه تعامل مثبت و همدلی و همکاری مردم و نهادهای سیاستگذار و اجرایی میسر نیست.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: در حالی که توسعه و پیشرفت این منطقه روز بروز به برکت خون پاک بر زمین ریخته شهدا و استقامت و ایستادگی مردمانش، روند رو به رشد خود را طی می‌کند ایادی استکبار را به تلاش کور در راستای برهم زدن و ناامن جلوه دادن منطقه واداشت که با رشادت و جان فشانی دلیرمردان نیروهای مسلح و به ویژه جان برکفان سپاه پاسداران، نقشه شوم آنان بازهم نقش بر آب شد و یکبار دیگر عمق خصومت و ددمنشی دشمنان این ملت نمایان گردید.

در ادامه این بیانیه یادآور شده است: اینجانبان به عنوان جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، دانشگاهی، اصناف ومردم قدرشناس و دوستدار نظام و آرمان‌های والای آن، ضمن محکوم کردن چنین اقدامات مزبوحانه، هرگونه تلاشی که موجبات گسترش ناامنی، بی ثباتی و اقدامات مسلحانه و ددمنشانه شود را محکوم نموده و بیانیه ذیل را در 6بند تهیه و به استحضار ملت بزرگ ایران ومردم با شرف کردستان می رسانیم.

1- هرگونه اقدامی که موجب درگیری مسلحانه، ایجاد تفرقه، بی‌ثباتی منطقه و ناامنی در کردستان عزیز و ایران سربلند گردد محکوم و مردود است.

2- خون‌های پاک بر زمین ریخته از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا شهادت نیروهای مسلح به ویژه برادران سپاهی شهید والامقام اخیر نشان از روح وفاداری و سندی بر اثبات دلبستگی این مردم به نظام خود است و تا جان در بدن باشد به توفیق الهی این استقامت و تلاش مقدس برای سربلندی و عزت وطن و کردستان ادامه خواهد یافت.

3 - ما به سهم خود اجازه نخواهیم داد چنین تحرکات و اقدامات برهم زننده با نیات کثیف، روح همدلی و همگرایی و وحدت برادران شیعه وسنی را دچار کمترین خللی گرداند. کردستان مظهر وحدت، برادری و نماد یکپارچگی و اتحاد است و این خوابی که دشمان این ملت برای ایجاد تفرقه و دودستگی ها دیده اند هرگز تعبیر نخواهد شد و این آرزو را به گور خواهند برد.

 4- توسعه و پیشرفت و آبادانی این منطقه باید بیش از پیش ادامه یابد. و این گونه اتفاقات عزم و اراده و تلاش مسئولان و مردم را باید مضاعف و دوچندان نماید.

5- ملت بزرگ ایران و مردم شریف کردستان بدانند ما تا ابد دلبسته، وابسته، و قدردان نظام و انقلاب و امام و رهبری و خون‌های مطهر شهدا والامقام خواهیم ماند، چراکه عزت، سربلندی و افتخاری که امروز کردستان عزیز ایران را زبانزد خاص و عام گردانیده است مدیون آن رشادت‌ها، از جان گذشتن‌ها و هزینه‌های فراوانی می‌دانیم که این مردم مظلوم و البته غیور پرداخته‌اند.

 6- آزادگی، مقاومت، ایثار و جانفشانی و وحدت مردم نجیب کردستان این پیام را به مسئولان، دست اندرکاران و همه آحاد جامعه داد که چهره فقر، کاستی ها، کمبودها و آثار عدم پیشرفت زیبنده این دیار نیست و جا دارد دولت و مسئولان نظام هرچه بیشتر در مسیر برطرف نمودن مشکلات و مسائل این منطقه گام بردارند.

در پایان این بیانیه بیان شده است: کردستان همواره سینه ستبر رویارویی با بدخواهان نظام و نماد از خودگذشتگی و پایمردی بوده است، می‌طلبد متقابلا مسئولان محترم قدردان این مردم باشند و عزم خود را برای خدمات بیشتر به آن جزم نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار