با کسب 3 مدال رنگارنگ

کشتی فرنگی خردسالان کردستان چهارم کشور شد

تیم کشتی فرنگی خردسالان استان کردستان با کسب 2 مدال نقره، یک برنز و دو مقام پنجمی و به دست آوردن 44 امتیاز در رده چهارم رقابت‌های کشوری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۲۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی خردسالان کشور با حضور تمامی استان‌های سراسر کشور به میزبانی شهر بناب آذربایجان شرقی برگزار شد.

کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات در روزهای 18 و 19 تیرماه در اوزان مختلف روی تشک رفتند و با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها تیم استان کردستان موفق شد با کسب 2 مدال نقره، 1 برنز و دو مقام پنجمی و به‌دست آوردن 44 امتیاز در رده چهارم رقابت‌های کشوری به کار خود پایان دهد.

در اوزان 66 و 73 کیلوگرم کارو شیخی و نریمان مسلمی دو کشتی‌گیر سقزی دو مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویختند و کورش سلطانی دیگر ورزشکار سقزی نیز مدال برنز وزن 30 کیلوگرم را به‌دست آورد.

سیروان زندی و مبین کریمی دو کشتی گیر سنندجی نیز به ترتیب در اوزان 32 و 38 کیلوگرم به مقام پنجم دست یافتند.

در نتیجه تیمی نیز، تیم استان کردستان با 44 امتیاز رده چهارم رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی خردسالان کشور را به‌دست آورد و استان‌های مازندران با 71 امتیاز، خوزستان 70 امتیاز و تهران با 57 امتیاز سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، محمد چمن گلی سرپرست، انور محمدی و محمد مصطفایی به عنوان مربیان تیم کشتی فرنگی خردسالان استان کردستان را در این مسابقات حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار