مسئول بسیج جامعه زنان تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":
مسئول بسیج جامعه زنان تربت حیدریه گفت: 40 عنوان برنامه برای اجرا در هفته عفاف و حجاب در شهرستان تربت حیدریه تعریف شده که در بخش‌های مختلف و با عنوان مدافعان حریم خانواده به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۳۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
فهیمه فهیمی نیا مسئول بسیج جامعه زنان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب از روز گذشته ۱۹ تیرماه آغاز شده که مهمترین برنامه این روز استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغی و اطلاع رسانی ایستگاه مسافرین سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی بود که بنحو مناسبی انجام گرفت.
 
وی در تشریح سایر برنامه ها گفت: برگزاری جلسات و همایش های مختلف عفاف و حجاب در سطح شهر و بخشهای تابعه، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ پیرامون شبهات حجاب، مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی و همچنین برگزاری نمایشگاه مرتبط با حجاب، مسابقات کتاب خوانی و تجلیل از خادمان نمونه عفاف و حجاب، بخشی از برنامه های این هفته می‌باشد.
 
فهیمی نیا مهمترین برنامه این هفته را راهپیمائی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده عنوان کرد و افزود: فردا ۲۱ تیرماه بعنوان روز عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور راهپیمائی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سطح شهر تربت حیدریه با حضور بانوان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۸:۳۰ صبح از محل خیابان فرمانداری به سمت تقاطع بازار روز برگزار می شود.
 
مسئول بسیج جامعه زنان تربت حیدریه اذعان کرد: نشست حلقه های صالحین در زمینه حجاب و عفاف نیز جزو برنامه هایی است که در این هفته به اجرا در می آید.
 
وی هدف اصلی از این برنامه ها و اجتماع مدافعان حریم خانواده را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و افزود: باید فواید حجاب را در ایام مختلف سال و بخصوص این هفته که فرصت مقتنمی محسوب می شود برای زنان جامعه و دختران جوان و نوجوان تبیین کنیم که حجاب ممنوعیت نیست بلکه مصونیت زن از آسیب های اجتماعی است.
 
جامعه بسیج زنان تربت حیدریه با ۶ حوزه مقاومت بسیج شهری و روستائی دارای ۱۸ هزار نفر عضو است که در اقشار مختلف بسیج عضویت داشته و مشغول به فعالیت و استفاده از خدمات این بخش هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها