در کارگاه اقتصاد مقاومتی، نمونه‌های کاربردی اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ همچنین تجربیات گروه‌های جهادی استانهای تهران و خراسان رضوی به گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان منتقل می‌شود
کد خبر: ۸۷۰۸۶۴۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
علیرضا کیخا در گفتگو با خبر گزاری بسیج گفت: در کارگاه اقتصاد مقاومتی، نمونه‌های کاربردی اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود:همچنین تجربیات گروه‌های جهادی استانهای تهران و خراسان رضوی به گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان منتقل می‌شود.
، مسئول ناحیه  بسیج دانشجویی  سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه دو روزه اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات مسجد النبی دانشگاه آزاد زاهدان آغازد ش.
وی در خصوص جزییات این کارگاه بیان کرد: در این کارگاه نمونه‌های کاربردی اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ همچنین تجربیات گروه‌های جهادی استانهای تهران و خراسان رضوی به گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان منتقل می‌شود.
کیخا تصریح کرد: در کارگاه دو روزه اقتصاد مقاومتی، طرح‌ها و ایده‌های گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان در راستای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی در استان دریافت و بر اساس خرد جمعی و نظر اساتید، یک الگو جهت پیاده‌سازی بعنوان نمونه انتخاب می‌شود.
وی اضهار داشت : در این کارگاه آموزشی بیش از 50نفر از خواهران وبرادران بسیجی ،مسئولین گروههای جهادی ،مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آموزش عالی  و گروه های برتر جهادی استان حضور دارند.
ارسال نظرات