خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی با موضوع زندگی عفیفانه و استحکام بنیان خانواده، با حضور خواهران بسیجی در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۵۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، به مناسبت دومین روز از هفته عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی با موضوع زندگی عفیفانه و استحکام بنیان خانواده در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه و با حضور 200 نفر از خواهران بسیجی شاغل در ادارات استان برگزار گردید .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد برمایی از اساتید حوزه و دانشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان بهترین الگو و اسوه معرفی نمود و افزود :حضرت فاطمه (س) در همه زمینه ها یک انسان کامل است .

وی در ادامه با اشاره به گوشه هایی از خصوصیات اخلاقی حضرت زهرا(س) گفت : ما همواره باید پیرو راه و روش ایشان باشیم  با تأسی از حضرت زهرا (س) هر مقدار که می توانیم در اخلاق ورفتارمان از آن حضرت الگو بگیریم .

 این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه یک بانو باید به عنوان زن خصلتهای خلاقیت ، معنویت ، متانت، تحلیل عمیق وحس مادری داشته باشد افزود: نباید در یک بعد افراط نموده و از بعد های دیگر غافل باشید و تلاش کنیم در تمام زمینه هاپیشرفت کنیم.

 وی با اشاره به جایگاه و ارزش محبت در خانواده گفت: همسران باید همدیگر را دوست داشته باشند و برای هم ارزش قائل شوند تا بتوانند بنیان خانواده را استحکام بخشند.


ارسال نظرات