به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در ادارات و سازمانهای دولتی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
فاطمه کیخا مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار بسیج گفت: کمیته حجاب و عفاف زنان با دبیری بسیج سپاه سلمان استان برنامه هایی را براساس روز شمار در طول هفته ویژه خواهران بسیجی و آحاد مردم جامعه اجرا می کند.
 وی افزود: بیش از 130 عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در ادارات و سازمانهای دولتی برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان با بیان اینکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه هایی در بیش از 300 پایگاه مقاومت بسیج خواهران در سطح استان برگزار می شود، افزود: این ویژه برنامه ها از 18 تا 25 تیر در استان اجرایی می شود.
کیخا ادامه داد: از آنجایی که هجمه های پیش بینی شده توسط دشمنان در رابطه با کشف حجاب زنان بوده و نیز ابعاد و اثرات مخرب جنگ نرم دشمن از طریق ماهواره  و اینترنت خانواده ها را مورد هدف قرار داده باید برای خنثی سازی نقشه های دشمنان در حفظ و صیانت از این ارزش اسلامی تلاش خودمان را به کار بگیریم.
 وی با تاکید بر اینکه در گسترش حیاء و عفت به عزم راسخ نیازمند هستیم، ادامه داد: وظیفه ذاتی همه مسلمانان ممانعت و مبارزه با عوامل ترویج فساد از جمله بی حجابی است زیرا بی بندوباری مانع رشد و بالندگی اخلاقی می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان با بیان اینکه برخورد با عوامل بی حجابی مورد انتظار خانواده های ایرانی بوده و است، افزود: مسئولین و متولیان امر مبارز با فساد اجتماعی با هوشیاری و دقت و صحت مضائف در خور شان مردم قدم بردارند.
 کیخا خاطرنشان کرد: باید برای حفظ و گسترش حیا و عفت در استان ابزارهای لازم را به صورت ماهرانه بکار بگیریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار