خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه:
سرهنگ ضیایی گفت: هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم نوجوانان و جوانان هستند و باید مراقب باشیم و دشمن و اهداف او را خوب بشناسیم.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۷۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
سرهنگ عباس ضیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد عمل شده گفت: هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم نوجوانان و جوانان هستید و باید مراقب باشیم و دشمن و اهداف او را خوب بشناسیم.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان پاک سیرت باید این پاکی را حفظ کنند افزود: امروز دشمن می خواهد ارزش های انسانی و الهی را از ما بگیرد و ما را بی ارزش و تهی از هویت نماید و باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان بر روی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم افزود: اگر امروز می بینیم دشمن بر روی فرهنگ سرمایه گذاری نموده و جنگ تمام عیاری به راه انداخته برای این است که می خواهد ما را از مسیر رشد و تعالی و بندگی دور کند و به سوی بندگی هوا و هوس سوق دهد.

ضیایی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما در جنگ نرم وارد شده اند و هدف اصلی آنان نوجوانان و جوانان هستند باید در این زمینه مراقب باشیم و دشمن و اهداف او را خوبی بشناسیم و آنگاه با هدف و برنامه به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازیم .

وی در پایان توجه به قرآن به عنوان کتاب هدایت و راهنمای زندگی و کلام ائمه معصومین (ع) را راهگشای زندگی انسانها دانست و گفت: تمسک به این انوار الهی باعث هدایت و رستگاری انسان می شود.


ارسال نظرات