فضاهای آموزشی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فضاهای آموزشی را بهترین مکان‌ برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: برنامه‌های اصولی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان ارائه شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۰۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست کمیته حجاب و عفاف استان با بیان اینکه نهادینه کردن برنامه‌های حوزه دین و فرهنگ نیازمند عزم جدی و همگانی است، بیان داشت: جمهوری اسلامی با یک راهبرد اسلامی و تداوم انقلاب مبتنی بر پایه‌ها، اصول الهی، حاکمیت قانون، فرهنگ عفاف و حجاب و ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اصولی برای رعایت عفاف و حجاب افزود: حجاب تا زمانی که در خانواده است، فردی محسوب می‌شود اما وقتی فرد در اجتماع حضور پیدا کند حجاب جنبه عمومی پیدا می‌کند و الزامات اجتماعی فرد را مقید به رعایت شئونات اسلامی می‌کند.

محمدی خواستار ارائه راهکار مناسب برای نهادینه کردن حجاب در جامعه شد و افزود: حجاب عزت، کرامت و شرف انسانی است و باید از آن به خوبی صیانت شود.

وی بر کنترل و نظارت بر طراحی و دوخت لباس‌ها در کارگاه‌های تولیدی تأکید کرد و افزود: حجاب و عفاف باید در همه سطوح جامعه رعایت شود و مردان و زنان هر دو قشر جامعه باید عفاف و حجاب را رعایت کنند.

محمدی فضاهای آموزشی را بهترین مکان‌ها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: فضاهای آموزشی از ظرفیت خود برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به خوبی استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار