خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش حجاب بسیجیان حوزه حضرت معصومه(س) سپاه غدیر تبریز، گفت: چادر یکی از نمادهای اسلامی است و دشمنان از بانوان با حجاب در دل خود هراس دارند.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۰۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: همه تلاش دشمن این است تا این نماد در جامعه اسلامی به خصوص در ایران کم رنگ شده و از بین برود.

وی هدف اصلی دشمن از راه اندازی شبکه های ماهواره ای همچون شبکه های فارسی زبان را بی هویت کردن جوانان و از بین بردن حجاب زنان دانست که می تواند آینده جامعه اسلامی را تهدید کند.

وی علت خوف دشمنان از زنان باحجاب و با ایمان را به خاطر پرورش مردان و فرزندان غیور و آزاد مرد دانست و اظهار داشت: دشمنی به خوبی می داند که با آلوده کردن دامن زنان با عفت، در تربیت فرزندان خود دچار مشکل می شوند و در این صورت دشمنان به راحتی به خواسته های خود خواهند رسید.

حجت الاسلام کاملی فر تجمع راهپیمان مدافعان حریم خانواده را مهم خواند و تاکید کرد: هر فرد مسلمان و حساس به مسئله حجاب در صورت امکان در این راهپیمائی اعتراضی شرکت کنند تا با رساندن فریاد خود به گوش مسئولان، نفرت خود را از بی حجابی اعلام کنند.

ارسال نظرات