رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای کاهش اطاله دادرسی در دادگاه‌های عمومی و انقلاب خبر داد و گفت :کفییت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان وضعیت مطلوبی دارد
کد خبر: ۸۷۰۸۷۰۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

حسن نگین‌تاجی در آیین معارفه خود به عنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اولویت ما در مرکز استان در سه محور خواهد بود.

رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولین موضوع توجه به کیفیت رسیدگی و اتقان آراء است.

این مسؤول قضایی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کاهش اطاله دادرسی از دیگر اولویت‌های ما در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان است.

وی بیان کرد: سهم عدالت در تفسیر قانون یکی دیگر از محورهای اولویت‌دار کار در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان خواهد بود.

نگین‌تاجی افزود: در زمینه کاهش پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی در کشور رتبه 6 کشوری را داریم و در بحث پرونده‌های حقوقی رتبه دوم را کسب کردیم که باید این رتبه‌ها جا‌به‌جا شده و در جایگاه‌های بهتری قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه آرای همکاران ما در دادگستری استان از بهترین آرای صادره در کشور است، خاطرنشان کرد: با چنین پیشرفت‌هایی می‌توان امنیت استان را ارتقاء داد که این نیز به دلیل مدیریت هدفمند و قانونی رئیس کل دادگستری استان است.

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید اتقان آرا به گونه محکم باشد که ساختارهای ادبی، شکلی و ماهوی آن موجب شود اصحاب دعوا اجازه اعتراض به خود ندهند و نتیجه این است که اعتماد مردم به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود و مردم احساس امنیت و آرامش بیشتری می‌کنند.

وی گفت: اگر رأی بدون توجه به عدالت و قانون صادر شود در کنار آن پرونده‌های دیگری تشکیل می‌شود.

نگین‌تاجی تصریح کرد: کفییت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان وضعیت مطلوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی اصولی به حد مطلوب‌تری برسد.

ارسال نظرات