فرمانده سپاه هریس:

حجاب حافظ خون شهداست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هریس با بیان اینکه در طول سال‌های پیش از پیروزی انقلاب، زنان مومن و محجبه با اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در استمرار حجاب و حفظ آن تلاش زیادی از خود نشان دادند، حجاب را حافظ خون شهدا و بی توجهی به حجاب و عفاف را خیانت دانست.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۱۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، براتعلی ممی پور در آستانه برگزاری تجمع ملی مدافان حریم خانواده، حجاب را برای زن ایرانی ارزش خواند و افزود: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از دامان همین مادران عفیف و پاکدامن رشد یافته‌اند.

وی بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن عنوان و بیان داشت: دشمن تلاش دارد تا در حوزه جنگ نرم، اعتقادات ما را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

ممی پور تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه و با هدف مطالبه زندگی عفیفانه و مقابله با هجمه‌های پیش بینی شده دشمن در رابطه با کشف حجاب زن و تقویت اعتماد به نفس در بین بانوان محجبه، حرکتی مردمی در کل کشور به نام «مدافعان حریم خانواده» شکل گرفته که این تجمع در هریس از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار