خبرهای داغ:
عالم اهل سنت گلستان گفت:هدف اصلی کفر ورود به ایران است و اگر ما از مقاومت اسلامی در خارج از مرزها حمایت نکنیم، جنگ به داخل ایران کشیده می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از مراوه تپه عالم اهل سنت گلستان گفت:هدف اصلی کفر ورود به ایران است و اگر ما از مقاومت اسلامی در خارج از مرزها حمایت نکنیم، جنگ به داخل ایران کشیده می شود.

آخوند ناصر قزل با بیان این مطلب افزود:  امنیت کشور ما وابسته به حمایت از مقاومت است، دشمنان می خواهند منبع اصلی مقاومت که ایران باشد را از بین ببرند.

امام جمعه روستای مرزی قازانقایه شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه اگر ما اسلام را می خواهیم، نباید از تحریم و جنگ و جهاد بترسیم، تصریح کرد: هر نوع حماتی از فلسطین در مقابله با اسرائیل بر ما واجب است حتی پیامبر(ص) حدیثی می فرماید: اگر یک نفر بگویدیا اللمسلمین اگر مسلمان هم نباشید برما واجب است که او را کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نظریات امام خمینی(ره) و همسویی آن با نظریات اسلام ناب محمدی(ص) گفت: بعد از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری را ولی امرمسلمین می دانیم و ایشان هم بر حمایت از مظلوم چه شیعه و سنی تاکید بسیاری دارند.

آخوند قزل در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه "الکفر امت واحده" کفر را یک امت دانست، اظهار کرد: حال کفر می خواهد اسم آن اسرائیل باشد یا آمریکا، کافر طبیعتش این است که علیه اسلام کار کند و ما را تحریم کند، اگر ما بخواهیم از تحریم و تهدید بترسیم باید از اسلام دست برداریم.

هر تفکری که با حمایت از فلسطین مخالف باشد، با ریشه اسلام مخالف است

وی در ادامه تصریح کرد:هر حرکت و فکری در جهت نجات فلسطین، در راه حقیقی اسلام، محمد (ص) و اصحابش است.

آخوند قزل در ادامه افزود:هرجا که راه حرکت و مقاومتی که به ضرر اسرائیل باشد باید از آن حمایت کنیم، فرقی نمی کند در کدام منطقه باشد.

امام جمعه روستای قازانقایه شرق گلستان با بیان اینکه حمایت از فلسطین بر همه امت مسلمان واجب است،‌هر حرکت و فکری که به نجات فلسطین از قبیل مالی، فیزیکی باشد را در راستای اسلام و هر فکر و حرکتی که به کمک با فلسطین و مبارزه با اسرائیل مخالف باشد را با ریشه اسلام مخالف دانست.

اخوند ناصر قزل در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اسلام پیاده کردن اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) در سراسر جهان می باشد و دشمن مشترک همه مسلمانان اسرائیل است و بر ما ضروری است از فلسطین حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها