جانشین فرماندهی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و 500 دانشجوی بسیجی در قالب 25 گروه جهادی در هفته جاری به روستاهای محروم این استان اعزام می شوند .
کد خبر: ۸۷۰۸۷۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
سید عباس رضایی در گفتگو با بسیج اظهار داشت: این گروهای جهادی به مناطق محروم سیلاب کلوار بویراحمد،آبریز دشمن زیاری،پشه کان گچساران،دیشموک کهگیلویه و پشت کوه جلیل اعزام می شوند .
وی بیان کرد: پروژه های عمرانی،شامل تکمیل یا تعمیر طرحهای آبرسانی،ساخت مسجد، طرح های بهداشتی و درمانی ،خدمات پزشکی عمومی و تخصصی آموزش و کار آفرینی از اهداف اعزام گروه های جهادی است .
رضایی اظهار کرد:بالا بردن سطح فرهنگی مناطق محروم و برگزاری کلاس های احکام ترویج روحیه جهادی در بین جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ کار و تلاش از دیگر خدمات گروه های جهادی است.
وی عنوان کرد: هر یک از گروه‌های اعزامی به صورت میانگین بین هفت تا 10 روز در مناطق محروم فعالیت دارند و تعدادی از این گروه‌ها تا 20 روز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
رضایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی امسال فعالیت جدی در بخش اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: اعزام روحانی خواهر و برادر به همراه هر یک از گروه‌ها، ارائه مشاوره در حوزه‌های کشاورزی، دام پروری، بازاریابی، برگزاری بازدید علمی، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، بازدید از عرصه‌های نمونه اقتصاد مقاومتی و سم‌پاشی اماکن دامی از جمله برنامه‌هایی است که در اعزام گروه‌های جهادی برای امسال در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات