یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید علیرضا خلوص دهقان‌ پور 24 تیرماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۵۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید علیرضا خلوص دهقان‌ پور با سخنرانی سردار هامون محمدی، فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان و مداحی کربلایی مهدی اخوان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

یادواره مذکور پنج‌شنبه(۲۴تیرماه) ساعت ۱۷ در مصلی نماز جمعه شهرستان صومعه‌سرا با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان،آزادگان و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش بسیج؛ شهید خلوص انسان خالص، وارسته و رئوفی بود که کمتر حرف می زد و بیشتر عمل می کرد، جوان پاکی که همواره دائم الوضو بود و در بین جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از محبوبیت و احترام ویژه ای برخودار بود و از مصادیق (اشداء علی الکفار و رحماء بینهم) بود که دوستان از دیدارش خشنود و شادمان و کفار از دیدنش ناخشنود و مایوس می شدند.

سرانجام این سردار غیور میهن اسلامیپس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه در راه حق و نبرد در میادین رزم در تاریخ ۲۵/۳/۶۷ در ارتفاعات غرب کشور در منطقه ماهوت قله قامیش به شهادت رسید و مفقودالجسد گردید که پس از چند سال پیکر بی‌جانش را به وطن باز گردادند و بدین ترتیب جسد استخوان‌های مطهرش در کنار دوستان و همرزمان شهیدش در گلزار شهدای مسجد جعفری آرام گرفت.

ارسال نظرات