خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور :

ماهانه 50 هزار نفر از مردم اروپا به دین اسلام می پیوندند/ چشم های پر فروغ جوانان، مجاهدان اسلام و مدافعان حرم را بدرقه می کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: به طور متوسط ماهانه 50 هزار نفر از مردم اروپا به دین اسلام می پیوندند و این صلابت دین مبین اسلام را گوشزد می کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۶۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح دوره ياوران ولايت که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، تاکید کرد: شهیدان مقرب الهی به این میدان نظر کنید و ببینید شور جوانان انقلابی را که فریادهای شما را به عرش می فرستند، نظاره کنید عشق و شور نوجوانانی را که مصمم هستند تا راه و معیارهای شما را ادامه داده و به انتها برسانند، به چشم های پر فروغ جوانان که در افق دور دست مجاهدان اسلام و مدافعان حرم را بدرقه می کنند ، بنگرید؛ به مُشت های گره کرده و قامت های استوار در مقابل زور و تجاوز بنگرید و به شور گام های استوار جوانان و قدم هایی که در مبارزه با دشمنان بشریت استوار و محکم برداشته می شوند و ذره ای از مسیر امام و شهدا منحرف نمی شوند، نگاه کنید.

وی با اشاره به اینکه نسل چهارم انقلاب چنان استوار راه انقلاب را ادامه می دهد که گویی با صلابت تر از نسل اول انقلاب است، تصریح کرد: ایام هایی مثل15 خرداد هر روز در میان ملت ایران زنده است و 17 شهریور و 22بهمن حتی یک لحظه از میان ملت ما غیبت نکرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع بسیجیان اصفهان گفت: ما مصمم هستیم این شور و حال جوانان و نوجوانانی را که عاشقانه برای ولی امر خودشان نامه می نویسند که ما دست کمی از نوجوان شهید "مهرداد عزیزاللهی" نداریم ، گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب استوار و باشکوه ایستاده و با صلابت راه خود را ادامه می دهد ، ادامه داد: این حماسه ها فقط مربوط به اصفهان، ایران و یا جهان اسلام نیست بلکه امروز در پرتو ایثارگری، مبارزه بی امان مظلومان سیاه پوست گرفتار رژیم مستکبر امریکا را شاهد هستیم که در جنگ با این رژیم مستکبر به میدان آمده اند، فلسطین سه بار در حماسه های بزرگ پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده است.

سردار نقدی اضافه کرد: ببینید ایستادگی مردم یمن را که بیش از یکسال است در مقابل استکبار ایستاده اند و رگبار بمباران هایی را که بر سرشان ریخته می شود اما اینها را هیچ می دانند و پا عقب نمی گذارند و در روز قدس بار راهپیمایی خود پیوند خود را با آرمان های اسلام نشان می دهند؛ ببینید مردم مصر و قیام مردم بحرین را که امروز استکبار را به وحشت انداخته است به طوری که عالم پیر خود را سلب تابعیت می کنند.

وی یادآور شد: در صحنه سوریه و پیروزی های درخشان جای جای جهان امروز شاهد پیشروی های مجاهدان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند:" اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد "، گفت: قطعاً همه ی دنیا شاهد تحقق این وعده ی امام خواهند بود .

وی خاطرنشان کرد: امروز دانش آموزان بسیجی با امام راحل خود تجدید پیمان کرده اند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر سخن گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند:" تا بانگ لا اله الا الله و محمّد رسول الله بر جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه هست ، ماهم هستیم"، تاکید کرد: ما از مبارزه خسته نمی شویم، سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه حق خواهان و آزادی خواهان و حق طلبان و خواخواهان با زورگویان ، ظالمان و جنایتکاران بوده و امروز هم از تاریخ جدا نیست و برای ایستادن در جبهه ی حق سرافراز هستیم و زیربار ظلم نمی رویم چرا که این درس را قرآن به ما آموخته است.

وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب از ما می خواهند انقلابی بمانیم و ما پاسخ می دهیم "لبیک یا خامنه ای (مدظله العالی)"، ما به زندگی حقیر مادی فکر نمی کنیم بلکه به آزادی بشر و رهایی از ظلم و زور می اندیشیم.

رهنمودهای ولایت فقیه ما را از زیر چکمه های طاغوتیان نجات داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنچه ما را از زیر چکمه های طاغوتیان نجات داد و سرافرازی امروز را برایمان به ارمغان آورد ، ثمره رهنمودهای ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به اینکه استقلال همان آزادی ملت ما از ظلم و زور است، افزود: باید یک فرد انقلابی نسبت به دشمن حساس باشد و باید شعارهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" را تا نابودی کامل این ظالمان ادامه دهیم ، باید دشمن را رصد کنیم و لحظه به لحظه حرکات آنها را زیر نظر داشته باشیم.

سردار نقدی اضافه کرد: ملت ما شعارهای مرگ بر شاه ، مرگ بر بختیار ، مرگ برصدام و مرگ بر شوروی سر دادند و پیرو آن همه ی اینها نابود شدند و این وعده ی الهی است که "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" هم قطعاً محقق خواهد شدو این سنت الهی است.

وی با بیان اینکه اگر در مقابله با مسکتبرین ، خدا ما را با دست هایی خالی پیروز کرد ، ثمره ی تقوا است ، اظهارکرد: اکنون اگر از راه خدا دور شویم و به ابتذال روی آوریم جایگاهی برای نزول امدادهای الهی نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: امروز در آغاز دوره آموزشی ياوران ولايت، 105 هزار نفر از فرماندهان و اعضای شورای دانش آموزی سراسر کشور با هم همقسم و هم پیمان می شوندکه به اصول انقلاب اسلامی و ارزشهای آن وفادار بمانند وهمانطور که 36 هزار دانش آموز انقلابی به خوبی درخشیدند ، برگ های زرین تری را ورق بزنند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم اثبات صداقت ما هستند ، ما شعار نمی دهیم بلکه مردانه ایستاده ایم .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم تجلیل از خانواده 6 شهید مدافع حرم از جمله شهید حاج حسین رضایی ، شهید سید یحیی براتی، شهید علی شاه سنایی ، شهید محسن خیزاب ، شهید علیرضا نوری و شهید سید سجاد حسینی انجام شد.

ارسال نظرات