مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از اجتماعِ بزرگ بانوان با عنوان تجمع مدافعان حریم خانواده در6 عصر روز 21 تیرماه خبرداد وگفت: درصدد هستیم که روز عفاف و حجاب به صورت ملی و گسترده و سپس بین المللی مطرح شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

لعیا علی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه از 8 صبح روز دوشنبه برنامه های اقشار مختلف بسیج در رابطه با عفاف و حجاب برگزار می شود، اظهارکرد: 21 تیرماه سالروز واقعه مسجد گهرشاد است که درسال های گذشته روی این موضوع هیچ اطلاع رسانی انجام نمی شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته عفاف و حجاب که از19 تا 25 برگزار می شد را خیلی خاموش و آهسته گام برمی داشتیم، اعلام کرد: امسال این برنامه ها را به صورت گسترده تر در 18 نقطه استان گیلان برگزار می کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان افزود: دررشت این برنامه ها با همکاریِ سپاه ناحیه مرکزی رشت از صبح دوشنبه آغاز می شود و اجتماعِ بزرگ بانوان را با عنوان تجمع مدافعان حریم خانواده در6 عصر ترتیب داده ایم.

علی نژاد با بیان اینکه این تجمع درمیدان شهرداری رشت برگزار می شود، گفت: درصدد هستیم که روز عفاف و حجاب به صورت ملی و گسترده و سپس بین المللی مطرح شود.

ارسال نظرات