امروز

اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده در منطقه 4 برگزار می شود

با هماهنگی و تدبیر ستاد مردمی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با شعار ( من خانواده ام را دوست دارم ) در فلکه سوم تهرانپارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۱۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده امروز دوشنبه 21 تیرماه 95 از ساعت 18:00 در فلکه سوم تهرانپارس برگزار می شود.

 ستاد مردمی عفاف و حجاب منطقه 4 در نظر دارد با یاری مردم مؤمن و متدیّن انقلابی و ولایت مدار ، اجتماع عظیمی را برای حمایت از حریم خانواده برای مقابله با نفوذ فرهنگی و آسیب های اجتماعی تشکیل دهد.

در این مراسم که با راهپیمایی و قرائت بیانیه همراه است حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران سخرنانی می کند

با گسترش حضور زنان در اجتماع ، زن و مرد ناگزیر هستند با هم ارتباط داشته باشند و آنچه دغدغه دلسوزان جامعه اسلامیست چگونگی ارتباط است ، دیدگاه اسلام در روابط زن و مرد وجود جریان سالم و آسیب ناپذیر است به طوری که کرامت و حرمت هر دو جنس حفظ شود و از همین رو زن و مرد باید جنبه انسانی و شخصیت انسانی با هم تعامل داشته باشند و از نگاه جنسیتی پرهیز شود و این اصل نیز با پوشش عفیف و پاکدامنی در جامعه میسّر می شود




ارسال نظرات
آخرین اخبار