خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: کمیسیون اصل 90 موضوع فیش های نجومی در دست بررسی دارد که جلسه آن نیز هفته گذشته با حضور رئیس مجلس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب در خصوص حقوق های نجومی با بیان اینکه دولت باید اقداماتی که برای مبارزه با این مسئله و برخورد با متخلفان انجام می دهد را اطلاع رسانی کند، اظهار داشت: برخی از مدیریت ها هستند که در گذشته 2.5 میلیون تومان دریافت می کرده اند اما امروز رقم حقوق آن ها به 18 میلیون تومان رسیده است. اگر هم تورم حساب شود هیچ وقت چنین رقمی نخواهد شد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 با تاکید بر اینکه پرداخت چنین حقوق های در دستگاه های دولتی غیر قابل قبول است، گفت: این موضوع اهمیت دارد که کدام مصوبه در دولت یازدهم موجب پرداخت چنین حقوق هایی شده است.

 

وی همچنین از پیگیری حقوق های نجومی در مجلس خبر داد و گفت: کمیسون اصل 90 موضوع فیش های نجومی در دست بررسی دارد که جلسه آن نیز هفته گذشته با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

 

تجری افزود: دستور رئیس مجلس به مرکز پژوهش ها موجب شد تا کارگروهی در موضوع حقوق های نجومی تشکیل شود که در نهایت گزارش آن ها در مجلس مشاهده کردیم.

 

وی  جلسه بعدی کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به حقوق های نجومی را 22 تیر ماه اعلام و تصریح کرد: در این جلسه مسئولان حاضر خواهند شد و به سوالات پاسخ خواهند داد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 افزود: گزارش کمیسیون اصل 90 هم پس از تشکیل جلسه و دریافت پاسخ های مسئولان تهیه خواهد شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه اینکه این حقوق ها تناسبی با قانون مدیریت خدمات کشوری ندارد، گفت: میزان مجاز حقوق ها 7 برابر حداقل حقوق ثابت و فوق‌العاده مستمری بگیران است.

ارسال نظرات