عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با «بسیج»:
حجت الاسلام و المسلمین رجبی گفت: امروز راه مقابله با سیاست های خصمانه استکبار کوتاه آمدن و انفعال نیست بلکه ما نیازمند یک دیپلماسی انقلابی هستیم و این بر اساس آموزه های دینی و قرآنی ماست.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۲۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ممنوعیت فروش هواپیما به ایران از سوی مجلس آمریکا گفت: یک خوش بینی به آمریکا  قبل و بعد از برجام وجود داشت اما امروز مشخص شده است این خوشبینی زائیده یک توهم بوده است.

وی با بیان اینکه نگاهی به تاریخ روابط خارجی ایران و آمریکا نشان می دهد آنها همواره در برابر ملت ایران قرار داشته اند، گفت: امروز نیز راه مقابله با سیاست های خصمانه استکبار کوتاه آمدن و انفعال نیست بلکه ما نیازمند یک دیپلماسی انقلابی هستیم و این بر اساس آموزه های دینی و قرآنی ماست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه دشمن تنها زمانی از ما راضی خواهد شد که دست از دین خود برداریم و اسلامیت را از جمهوری اسلامی حذف کنیم، گفت: نباید برخی منافع سیاسی یا جناحی باعث شود که در موضوع مهمی همچون مقابله با آمریکا منافع ملی کشور نادیده گرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار