مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی با موضوع عفاف و حجاب با عنوان «مدافعان حریم خانواده» با حضور اقشار مختلف بسیج، تا ساعاتی دیگر در شهر مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۴۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی جلالی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی درباره راهپیمایی عفاف و حجاب در شهر مشهد گفت: راهپیمایی با موضوع عفاف و حجاب با عنوان «مدافعان حریم خانواده» با حضور اقشار مختلف بسیج ساعت ۹ صبح در شهر مشهد برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در این مراسم تعداد ۲۵۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی و شهر مشهد حضور دارند و از سمت چهار راه شهدا به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت خواهند کرد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی تاکید کرد: برپایی این مراسم از سوی فرمانداری بسیج استان درخواست شده است و تجمع به شکل متمرکز انجام خواهد شد.


وی درباره تاثیر این راهپیمایی بر روی موضوع عفاف و حجاب در شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر مشهد بر روی موضوع عفاف و حجاب یک سری خط قرمز قائل است به شکلی که حتی در دو شهر مشهد و قم حق برگزاری هیچ نوع کنسرتی وجود ندارد از سوی دیگر با توجه به اینکه شهر مشهد بسیارمهاجر پذیر است و از شهرهای مختلف به این شهر مهاجرت می‌کنند پس این نوع راهپیمایی اهمیت پیدا می‌کند.


جلالی ادامه داد: نزدیک به یک میلیون و سیصد هزار نفر مهاجر در اطراف مشهد زندگی می‌کنند که از نظر فرهنگی در این شهر مشکلات زیادی وجود دارد حتی بیشترین آمار طلاق کشور در شهر مشهد به ثبت رسیده است بنابراین این نوع تجمعات، موضوع حجاب و عفاف را یادآوری می‌کند به این معنا که در این شهر مدافعانی برای آن وجود دارد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی در پایان متذکر شد که مقام معظم رهبری برای توجه به حاشیه شهر مشهد تاکید ویژه دارند.
ارسال نظرات