مسئول سازمان اردویی و گردشگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد
سرهنگ یوسفی راد با اشاره به بازدید بیش از 100 هزار زائر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، افزود: بر اساس اقدامات و تدابیر اندیشیده شده، استان کرمانشاه پذیرای بیش از 850 هزار نفر از زائران راهیان نور غرب کشور در تابستان امسال خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و گردشگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی کامل یادمانها و اردوگاه‌های استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائرین مناطق عملیاتی غرب کشور در تابستان امسال خبر داد و گفت: با تلاش و کوششهای صورت گرفته توسط قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، آماده‌سازی و فضاسازی اردوگاه‌ها، یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها و پیش‌بینی حضور خادمین و راویان توانمند در زیارتگاه‌ها و یادمان‌ها صورت گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به بازدید بیش از 100 هزار زائر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، افزود: بر اساس اقدامات و تدابیر اندیشیده شده، استان کرمانشاه پذیرای بیش از 850 هزار نفر از زائران راهیان نور غرب کشور در تابستان امسال خواهد بود.
یوسفی راد از آمادگی اردوگاه‌های استان کرمانشاه با ظرفیت 5000 نفر خبر داد و عنوان کرد: یادمانهای شهدای پاوه، شهدای مطلع الفجر گیلان غرب، یادمان شهدای مرصاد، پادگان شهید بهشتی قصرشیرین، یادمان شهدای بازی دراز و پادگان ابوذر سرپل ذهاب آماده بازدید زائران راهیان نور غرب هستند.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خاتمه گفت: برپایی غرفه فروش کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه، برپایی ایستگاه های صلواتی و اجرای نمایش رزمی و فرهنگی در اردوگاه توحید از برنامه های جانبی برای بازدیدکنندگان راهیان نور غرب خواهد بود./م
ارسال نظرات