مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج گلستان خبر داد

برگزاری اردوی وهابیت شناسی در بین خانواده های اهل سنت استان گلستان

3هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی اهل سنت استان گلستان تا پایان شهریور برای برگزاری اردوی وهابیت شناسی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۷۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کاظم نوروزی مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا گفت: یکی از برنامه های استکبارجهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در جنگ نرم و هجمه فرهنگی تفرقه بین اهل سنت و شیعه و ایجاد فرق و مذاهب جعلی و افراطی مثل ، وهابیت و ... در جامعه مسلمین است، لذا جهت مبارزه و جلوگیری از شیوع و ترویج این افکار پلید و انحرافی در بین خانواده های اهل سنت استان گلستان بویژه نسل جوان، سپاه نینوا گلستان برنامه ای را با عنوان اردوی وهابیت شناسی مشهد مقدس ویژه برادران و خواهران اهل سنت پیش بینی نموده است.
وی ادامه داد:سازمان اردویی بسیج گلستان سعی دارد که افراد  تاثیر گذار، فرهنگیان، نخبگان ، طلاب و افراد با نفوذ اهل سنت را به این اردوی معنوی فرهنگی اعزام نماید تا ضمن زیارت با صفای حرم دوست، زائرین را با ابعاد گوناگون این افکار انحرافی بویژه فرقه وهابیت آشنا نماید.
نوروزی افزود: الحمد ا.. براساس نظر سنجی های اخیر نشان می دهد که برگزاری این اردوها تاثیرات خوبی بر روشنفکری اهل سنت در خصوص فرقه های انحرافی ایجاد نموده است و هر یک از زائرین خود مُبلغ و ترویج دهنده ناب محمدی (ص) در محله ، مدرسه ، حوزه و ... بوده اند.
این مقام مسئول اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده در سال 95 نزدیک به 3000 نفر از برادران و خواهران اهل سنت به این اردو اعزام خواهند شد که از این تعداد 700 نفر خواهر و مابقی برادر خواهند بود.
وی اضافه کرد:این اعزام ها از ابتدای سال آغاز گردیده است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت در سه ماهه اول 95 حدود 400 نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند و پس از وقفه یکماه در ماه مبارک رمضان از روز شنبه 19 تیرماه با اعزام 80 نفر از برادران اهل سنت شهرستان گمیشان آغاز گردیده است.
گفتنی است معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا اقدام به تهیه بسته فرهنگی با رویکرد وهابیت شناسی برای تمامی زائرین این سفرمعنوی نموده است./م
ارسال نظرات
آخرین اخبار