خبرهای داغ:
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: عملیات‌های بزرگی برای آزادسازی موصل در پیش است و تلاش در این مسیر است که آخرین سنگرهای داعش در عراق را از بین ببریم.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۷۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به ایران و شهر قم، اظهار کرد: به شهر قم مشرف شدیم و دیدارهایی با مراجع تقلید داشتیم و گزارشی در مورد وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عراق خدمت ایشان ارائه شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه علمیه نجف تصریح کرد: همچنین در این دیدارها در خصوص توسعه شعائر حسینی و اینکه عراق سالانه از 10 میلیون زائر استقبال می‌کند، گزارش‌هایی ارائه شد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به وضعیت امنیتی عراق تصریح کرد: آزادسازی فلوجه از لحاظ امنیتی پیروزی بزرگی محسوب شده و مرحله جدیدی از لحاظ کیفی برای مبارزه با تروریسم بوده و جهش خوبی در وضعیت امنیتی عراق است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌ بزرگی برای آزادسازی موصل در پیش است، افزود: تلاش در این مسیر است که آخرین سنگرهای داعش در عراق را از بین ببریم.

عمار حکیم با اشاره به حوادث اخیر در عراق، تصریح کرد: مشکلات امنیتی که در کراده و دیگر نقاط بغداد ایجاد شده بسیار حزن‌انگیز بود اما در عین حال شرایط امنیتی رو به بهبود است و مفتخریم که کانون‌های تروریست را از بین می‌بریم.

وی با اشاره به تحولات سیاسی عراق بیان کرد: شکل‌گیری روند سیاسی در عراق از گروه‌های مختلف، فرصت مهمی است که باید با وحدت برای از بین بردن تروریست‌ها اقدام کنیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تأکید بر اینکه مردم و حکومت عراق علاقه‌مند به گسترش بیشتر روابط با ایران هستند، افزود: نظر رهبر ایران هم در این زمینه و افزایش اعزام زائران به این کشور با تدبیر تمهیدات ایمنی مثبت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها