به مناسبت هفته عفاف و حجاب

نمایشگاه عرضه محصولات حجاب در بندر کنگ افتتاح شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت جامعه زنان بندرلنگه نمایشگاه عرضه محصولات حجاب در بندرکنگ افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزراش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان: امشب به همت جامعه زنان بندرلنگه به مناسبت اولین روز از هفته عفاف و حجاب، نمایشگاه عرضه محصولات حجاب با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرلنگه، ایوب زارعی شهردار بندرکنگ، طاهره ساهور مسوول جامعه زنان بندرلنگه در بندرکنگ افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در جامعه امروز باید بیش از پیش به مسئله حجاب پرداخته شود و نسبت به آن هیچگونه کوتاهی صورت نگیرد.

وی افزود: سرمنشاء بیش‌تر مفاسد اجتماعی و اخلاقی به نوعی بی‌حجابی است و نگاه‌های مسموم همیشه به دنبال بی‌حجابان هستند و حجاب خود یک مصونیت است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: جامعه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به واسطه ایجاد این‌گونه نمایشگاه‌ها نیاز دارد و نه فقط به هفته عفاف و حجاب اکتفا کرد بلکه باید همیشگی باشد.

عمرانی تصریح کرد: اسلام بارها به مسئله حجاب و عفاف تاکید شده است و نباید بی حجابی در جامعه عرف شود و کم کم از یاد برود که اگر این‌گونه شود منکرات زیادی را به‌همراه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: وظیفه همه احاد جامعه است که حجاب را در جامعه ترویج کنند، زیرا حجاب یک زن از شاخصه‌های اصلی مسلمان بودن آن است.

 

ارسال نظرات