خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: حجاب مهم‏ترين راهكار حفظ كرامت و شخصيت انسانى زنان در عرصه‏هاى گوناگون است که حضرت فاطمه (س) كامل‏ترين اسوه و الگوى حيا، عفّت و حجاب است.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری بسیج قزوین، با بیان اینکه دختر پیامبر اکرم(ص) اسطوره عفّت و تقوا است، اظهار داشت: حجاب و رعايت حيا و عفاف براى زنان نه تنها يك ضرورت اجتماعى بلکه براى سلامت و حفظ عفت عمومى جامعه لازم است.

وی یادآور شد: حجاب مهم‏ترين راهكار حفظ كرامت و شخصيت انسانى زنان در عرصه‏هاى گوناگون است که  حضرت فاطمه (س) كامل‏ترين اسوه و الگوى حيا، عفّت و حجاب است.

عدالتی شربیانی با بیان اینکه اسوه‌پذيرى از سيره فاطمى همان اسوه‌پذيرى از سيره نبوى به حساب می آید خاطر نشان کرد: از جلوه‏هاى بارز سيره فاطمى (س) اطاعت پذيرى و تبعيّت ايشان از مقام نبوت و امامت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ابراز کرد: معصومان از جمله حضرت زهرا (س) در بالاترين مرحله شناخت حق تعالى جاى دارند و همين درك و شناخت عميق، آنان را به ارتباط و انس هميشگى با خدا و عبادتى خالصانه و مشتاقانه در پيشگاه معبود، ترغیب می کند در واقع حجاب هم از سوی خداوند متعال است که حضرت زهرا(س) در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیدند.

وی گفت:حجاب اسلامی نقش کلیدی در حفظ سلامت اخلاقی جامعه و پاکی نسل آینده دارد چراکه زن مربی جامعه است و حفظ شأن و شخصیت او می‌تواند حضور زن را در مسیری درست و هدفی والا قرار دهد و وی را از خطا و گناه باز دارد.

عدالتی شربیانی تأکید کرد: حجاب به زن ارزش می‌بخشد و او را شایسته احترام دیگران می‌کند و عفاف و حجاب، نشان‌دهنده تقویت ایمان و حفظ حریم زن و مرداست که اگر در جامعه رعایت نشودآسیب های بزرگی از جمله اخلاقی، روحی و معنوی در به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار داشت: زنان ایران اسلامی، امروز به‌عنوان سنگربان ارزش‌های اسلامی در برابر بد حجابی های دنیای غرب دارند و با پاسداری از حریم حجاب و عفاف در جامعه به‌عنوان دژ مستحکم امنیت و آسایش برای زن است.

وی در خاتمه تأکید کرد: سازمان ها، مسئولین و رسانه‌ ها که نقش بسیار مهمی در نشر عفاف و حجاب در جامعه دارند، باید در جهت شناساندن عمق حجاب و عفاف در جامعه، برنامه‌ریزی کرده تا باعث جلوگیری ازنفوذ فرهنگ غرب شوند تا جوانان ایران اسلامی بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین کنند.

4001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها