نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
بشیری گفت: حقوق های نجومی که به برخی مدیران داده می شود باعث تعجب شده و در حوزه پزشکی هم همین طور است برخی حقوق ها برای مردم قابل محاسبه نیست.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۳۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

فرهاد بشیری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به طرح ناموفق سلامت گفت: باید در کشور شرایطی به وجود بیاید و قانون اساسی هم پیش بینی کرده است که هر اقدامی انجام می شود برای آحاد مردم باشد نه یک بخش خاص.

وی افزود: آنچه که مسلم است در حوزه سلامت و تخصیص اعتبارات هم بنا بوده این خدمات در سطح کشور توزیع شود و در جاهای مختلف هم به بتواند به همه افراد خدمات بدهد و پرسنل هم بتوانند از این توجه نظام به حوزه سلامت استفاده کنند.

بشیری عنوان کرد: اعتراضاتی در این حوزه وجود دارد مبنی بر اینکه عمده اعتبارات صرف کارانه ها می شود و افرادی با ارقام بالایی کارانه می گیرند که نارضایتی را ایجاد می کند وضرورت دارد تا مسئولین به این نکته توجه داشته باشند تا برنامه هایی که قرار بود به خوبی در حوزه سلامت اجرا شود گرفتار مسائل حاشیه ای نشود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: حقوق و دستمز باید متناسب با سطح تلاش و سواد افراد باشد که قاعده ای پذیرفتنی است اما این تفاوت ها باید معقول باشد نه اینکه شرایطی داشته باشد که عقول صاحبان امر متحیر بمانند که این دریافت ها بر چه اساسی اعطا می شود که برای همه تعجب آور است.

وی خاطرنشان کرد: حقوق های نجومی که به برخی مدیران داده می شود باعث تعجب شده و در حوزه پزشکی هم همین طور است برخی حقوق ها برای مردم قابل محاسبه نیست و یک نوع شکاف شدید و نارضایتی فزاینده ای را ایجاد می کند و وقتی تفاوت ها زیاد باشد موجبات رنجش دیگران را به وجود می آورد برهمین اساس برخی از پزشکان به تفاوت های دریافتی عده ای اعتراض داشتند.

ارسال نظرات