حمید رسایی در گفت‌وگو با «بسیج»:

دولت روحانی فشارپذیر است

نماینده سابق مجلس گفت: غربی ها امتیاز جدی به آقای روحانی نمی دهند و اگر هم امتیازی بدهند، بسیار ناچیز خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۶۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان رئیس سازمان سیا مبنی بر اینکه باید با گشایش های برجامی، به دولت روحانی اعتبار بخشید و در واکنش به اظهارات جان کری مبنی بر اینکه تجارت با ایران موجب تقویت دولت روحانی در انتخابات می شود، گفت: تحلیل بنده این است که غربی ها هیچ گشایشی برای آقای روحانی ایجاد نمی کنند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید دولت فشار پذیری است لذا اعمال فشار به آقای روحانی باعث می شود که آقای رئیس جمهور، تریبون آنها برای اعمال فشار به مردم ایران می شود.

رسایی خاطرنشان کرد: غربی ها از طریق گفتگو ها و مصاحبه ها و سخنرانی ها و در جلسات خصوصی فشار می آورند و آقای روحانی فشار های آنها را در تلویزیون و در دیدارهایش با مقام معظم رهبری مطرح می کند و فشارها را انتقال می دهد.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اعمال فشار به کسی که فشار پذیر است جواب می دهد؛ غربی ها می بینند که از عمر دولت روحانی فقط یک سال باقی مانده است و می گویند اگر دولت روحانی استمرار پیدا نکند، فقط یک فرصت یک ساله داریم لذا در این یک سال اعمال فشار می کنند و گشایشی حاصل نمی کنند؛ البته این فقط تحلیل بنده است.

رسایی افزود: غربی ها امتیاز جدی به آقای روحانی نمی دهند و اگر هم امتیازی بدهند، بسیار ناچیز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: غربی ها اگر می خواستند به آقای روحانی امتیاز بدهند در انتخابات مجلس می دادند؛ زمان انتخابات مجلس هم دقیقا همین حرف ها مطرح بود و می گفتند که غربی ها می خواهند امتیازاتی به دولت روحانی بدهند تا دولت از این امتیازها برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کند؛ واقعیت قضیه این است که غربی ها هیچ امتیازی به دولت تدبیر نمی دهند و خصلت آنها این نیست.
ارسال نظرات