مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران:

با سرمایه گذاری در اقتصاد مقاومتی جمعیت روستاها حفظ می شود

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت:با سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد در سطح روستا و ارائه طرح‌های روستایی امیدواریم جمعیت روستا حفظ شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۵۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری مازندران افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید به روستاها قابل توجه بوده و با تاکید رهبری در ارتقا امکانات ور روستاها و گسترش اشتعالزایی امیدواریم جمعیت روستا حفظ شود.
 
پجان الله عبدی ولیکچالی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل روستایی استانداری با اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با ابراز امیدواری از گسترش ورزش روستایی، توسعه زیرساخت در روستاهای استان را مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: تفاهم ‌نامه را در سال گذشته با ادارات مختلف آغاز کرده اما با همکاری ورزش و جوانان به دنبال ارتقا سلامت روستاییان هستیم.

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر ایجاد فضای ورزشی در روستاها و رونق ورزش همگانی توسط دهیاران، تصریح کرد:  تکمیل طرح‌های ورزشی روستاها با مشارکت دهیاران را برنامه داریم.

وی بیان کرد: در کارگروه ورزش و جوانان مطرح شد که اوقات فراغت جوانان را پر کرده و در بحث فرهنگی و ورزشی این اقدامات را انجام دهیم. جوانان روستا به ورزش علاقه دارند و فضای مناسب همکاری در روستا وجود دارد و ساماندهی فضای روباز را در روستاها در برنامه داریم.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد سرویس‌های بهداشتی، رختکن و ایجاد چمن در زمین ورزشی روستا تنها با مشارکت دهیاران و روستاها از مهم‌ترین امکاناتی بوده که در روستاها برای ورزش وجود دارد.

عبدی افزود: در حد توان دهیاری‌ها در بخش‌های مختلف ورزش روستایی با اختصاص امکانات ورود می یابیم.

وی, جمعیت ساکن روستا را بالغ بر 45 درصد دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد در سطح روستا و ارائه طرح‌های روستایی امیدواریم جمعیت روستا حفظ شود.

عبدی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه ورزش و سلامت روستاییان و جوانان روستا ارتقا می‌یابد, گفت: دهیاران در برگزاری مسابقات ورزشی روستایی همکاری کنند.

وی از اختصاص اعتباری ویژه برای ایجاد کمپ ورزشی در دامنه آزادکوه خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد کمپ‌های کوهستانی هستیم تا استعدادهای ورزشی را در روستاهای مازندران پویا کنیم.

مدیرکل روستایی استانداری مازندران گفت: توجه به گردشگری و جاذبه‌های گروشگری و حضور ورزشکاران می‌تواند سبب تحول روستاها شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار