مدیر امور بازاریابی بانک شهر عنوان کرد
ارائه خدمات نوین بانکداری مزیت رقابتی بانک شهر
مدیر امور بازاریابی بانک شهر، ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک را از مزیتهای رقابتی این بانک دانست.
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز روابطعمومی بانک شهر، سیدعلیرضا سیدصالحی مدیر امور بازاریابی بانک شهر در حاشیه نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: با حضور پررنگ در چنین نمایشگاههایی شاهد رشد جایگاه رقابتی بانک شهر هستیم.
وی افزود: بانک شهر در دو سال اخیر عملکرد رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه رقابتی خود را ارتقا بخشد که این مهم به واسطه خدماتی بوده که بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی، مشتریمداری و نوآوری در خدمات داشته است.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر ادامه داد: باید نوآوریها در بانکداری الکترونیک و توانمندیها در ارایه محصولات جدید بانکی در چنین نمایشگاههایی به مشتریان معرفی شود.
سیدصالحی با بیان اینکه یکی از بخشهای بزرگ اقتصاد در کل دنیا که بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی(GDP) را تشکیل میدهد، بخش خدمات مالی بورس، بانک و بیمه است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات است و به طور حتم، خدمات جدیدی که بانکها عرضه میکنند، امکان تعامل چندجانبه را فراهم میکند.
وی افزود: بانک شهر در دو سال اخیر عملکرد رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه رقابتی خود را ارتقا بخشد که این مهم به واسطه خدماتی بوده که بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی، مشتریمداری و نوآوری در خدمات داشته است.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر ادامه داد: باید نوآوریها در بانکداری الکترونیک و توانمندیها در ارایه محصولات جدید بانکی در چنین نمایشگاههایی به مشتریان معرفی شود.
سیدصالحی با بیان اینکه یکی از بخشهای بزرگ اقتصاد در کل دنیا که بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی(GDP) را تشکیل میدهد، بخش خدمات مالی بورس، بانک و بیمه است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات است و به طور حتم، خدمات جدیدی که بانکها عرضه میکنند، امکان تعامل چندجانبه را فراهم میکند.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار