نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

روحانیون نقش مهمی در ارتقای فرهنگ جامعه دارند/ پاسخگویی به شبهات را جدی بگیرید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: روحانیون نقش مهم خود در ارتقای فرهنگ جامعه و پاسخگویی به شبهات دشمنان را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۲۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، آیت‌‌الله نعیم‌آبادی شامگاه یک‌شنبه در جمع روحانیون استان هرمزگان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمرکز خود را در جنگ نرم بر ایجاد و القای شبهه در مسائل دینی و اعتقادی مردم ما قرار داده‌اند تا ارزش‌ها را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات و ارزش‌ها بنا شده و تداوم یافته است، افزود: صیانت از این میراث گران‌قدر امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بر عهده روحانیون جامعه است و باید آن را جدی بگیرید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بیان ضرورت توجه به فرهنگ عمومی جامعه و احیای اخلاق و ارزش‌های اسلامی نیز خاطرنشان کرد: فرهنگ به مثابه خونی است که در رگ‌های جامعه اسلامی جریان دارد و دشمنان همواره درصدد آلوده‌کردن فضا علیه ملت ایران و ایجاد امواج وسیع اسلام‌هراسی در منطقه و جهان هستند.

نعیم‌آبادی یکی از وظایف مهم روحانیون را روشنگری در میان نسل جوان جامعه امروز درباره توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و جلوگیری از استحاله فرهنگی عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری جز با اتکای به توانایی‌ها و استعدادهای ذاتی خویش و با ایستادگی به پیشرفت و توسعه نمی‌رسد.

وی همگرایی میان روحانیون را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی از مهم‌ترین تأکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت کلمه در جامعه و حفظ وحدت میان آحاد مردم بوده و هست و باید این موضوع را در همه برنامه‌های دینی خودمان مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه بندرعباس بر اهمیت مشارکت همه‌جانبه روحانیون در برگزاری نماز جماعت در اقصی نقاط استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: رسالت سنگینی بر دوش روحانیون در دعوت مردم به خیر و بیان دقیق مسائل و موضوعات شرعی است و باید با مطالعه مستمر بر میزان دانش و علم خود بیفزایید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار