کشف 174 هزار نخ سیگار و 60 میلیون ریال لوازم خانگی در مراغه

خبرگزاری بسیج: فرمانده انتظامی گفت: ماموران این شهرستان موفق به کشف 174 هزار نخ سیگار و لوازم خانگی قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال شدند
کد خبر: ۸۷۰۹۲۵۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سهراب رحیم زاده افزود: مأموران پلیس آگاهی با اجرای طرح پاک‌سازی و ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل خودورهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در بازرسی از آن موفق به کشف 174 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و ارزش تقریبی این کالاهای قاچاق حدود 384 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف 150 دستگاه انواع لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش بیش از 60 میلیون ریال در یک عملیات جداگانه خبر داد.

رحیم زاده افزود: مأموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح شهرستان منطقه لوازم خانگی را از یک دستگاه اتوبوس کشف کرده اند.

وی اضافه کرد: در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

رحیم‌زاده گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌صورت مستمر ادامه خواهد یافت و با قاچاقچیان طبق قانون به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تاکید کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق همه‌جانبه بوده و به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران است و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها