خبرهای داغ:
تجمع عظیم مدافعان حریم خانواده در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۷۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تجمع عظیم مدافعان حریم خانواده در سالن شهید بهشتی استادیوم آزادی کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از خواهران انقلابی برگزار گردید
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد برمایی از اساتید حوزه و دانشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) عفاف و حجابی را یک زیبایی دانست و گفت: عفاف و حجاب ریشه در فطرت آدمی دارد و انسانی که از فطرت خود دور شود به عفاف و حجاب اهمیتی نمی دهد.

وی در ادامه با توجه به فطرت و غریزه که در نهاد آدمی گذارده شده است افزود: فطرت آگاه باعث رشد وتکامل انسان می گردد و غریزه نیز در انسان باید کنترل شود ، پس ما باید جایگاه فطرت را با نور دانش  شکوفا نماییم.

 این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب گفت: حجاب مورثی نیست و با آگاهی انتخاب کردن آن می تواند باعث تکامل انسان شود.

  وی افزود: عفاف و حجاب باید در تمامی مراحل زندگی ما نمایان باشد و موجب رسیدن ما به زندگی عفیفانه گردد.
برمایی تهاجم فرهنگی را بسیار مخرب دانست و گفت: در عصر حاضر جنگیدن در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار  سخت تر از گذشته است و ما باید با تمام توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بایستیم و از شرافت و حریم دین و کشور اسلامی خود دفاع کنیم .
ارسال نظرات