خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گرگان؛

حجاب و عفاف ترسی بزرگ بر دل دشمنان اسلام است/ حجاب پرچمی است که باید به دنیا مخابره کنیم

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گرگان گفت: صهیونیست ها و روسای آنان وقت بسیاری را صرف بی ارزش جلوه دادن حجاب می کنند لذا می ترسند مسئله حجاب و عفاف در عالم فراگیر شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۹۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد زمان قربانی پیش از ظهر امروز درمراسمی که مقابل تالار فخرالدین اسد گرگانی در جمع بانوان محجبه و عفیف شهرستان گرگان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز در این عالم به عنوان یک پدیده، بسیار اثرگذار و حرکت، فکر و عملی نو دیده می شود مسئله حجاب است.

وی با بیان اینکه چادر فقط به عنوان یک پوشش نیست افزود: چادر و حفظ حجاب اسلامی به عنوان یک بیرق، علم و پرچم است لذا نشان دهنده یک مکتب می باشد که با این پرچم باید از مملکت خود دفاع کنیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گرگان خطاب به بانوان با حجاب و محجبه گفت:شما امروز با چادر خود از کیان حریم خانواده، خاک و میهن اسلامی، همچون همه رزمنده های هشت سال دفاع مقدس دفاع می کنید.

قربانی با تاکید بر اینکه حجاب به منزله انزوا و گوشی نشینی نیست، تصریح کرد:به تعبیر بسیار زیبای مقام معظم رهبری زن ایرانی راهبه نیست ولی پاکتر و طاهر تر ازآن می باشد، سرباز نیست ولی به اندازه یک سرباز میدان جنگ شجاعت دارد و لذا با اینکه جهاد در میدان های رزم برای بانوان واجب نمی باشد ولی به اندازه یک جهادگر در راه خدا در تمام صحنه ها حضور دارد و تلاش می کند.

وی اذعان کرد: امروز این بیرق و پرچم اسلام که به نام چادر بر سر ماست باید آن را محافظت و حراست کنیم و فرهنگ عفاف و حجاب را در بین خانواده ها، محلات، شهر و کشور به هر شکلی تبلیغ و گسترش دهیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه صهیونیست ها و رؤسای آنان وقت بسیاری را صرف بی ارزش جلوه دادن حجاب می کنند افزود: اگر این حجاب و عفاف به گوش زنان کشورشان برسد خواهند فهمید که صدها سال است که به بردگی گرفته شده اند و آنجاست که تازه میفهمند شخصیتشان گرفته شده و دولتمردان را کنار خواهند زد و اینگونست که صهیونیست ها و رؤسای آنان می ترسند مسئله حجاب و عفاف در عالم فراگیر شود.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد:حفظ حجاب ادامه دهنده راه همه شهدا و همه خوبان از ابتدای عالم تا به الان است لذا این را قدر بدانیم و با توجه به وصیتنامه شهدا این مهم را در عالم گسترش دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار