همزمان با هفته گراميداشت فرهنگ مالياتي:

برگزاری کارگاه آموزشي نحوه تکميل اظهارنامه هاي الکترونيکي مالياتي اشخاص حقوقي

کارگاه آموزشي نحوه تکميل اظهارنامه هاي الکترونيکي مالياتي اشخاص حقوقي با اصناف و رؤساي اتحاديه استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارگاه آموزشي نحوه تکميل اظهارنامه هاي الکترونيکي مالياتي اشخاص حقوقي با اصناف و رؤساي اتحاديه استان زنجان برگزار شد.

گفتنی است، این کارگاه آموزشي با حضور نايبي، رييس اتاق اصناف استان زنجان به همراه رؤساي اتاق اصناف شهرستانهاي تابعه و رؤساي اتحاديه ها برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشي بيانيه دکتر سيد کامل تقوي نژاد،رييس سازمان امور مالياتي کشور که به مناسبت هفته فرهنگ مالياتي و قدرداني از مشارکت همدلانه اصناف در ارايه اظهارنامه هاي خود در خرداد و تيرماه 1395 با عنوان «همنوايي ملي در خلق حماسه اي ماندگار» تهيه شده بود، توسط مسئول روابط عمومي سازمان امور مالياتي استان زنجان، خطاب به حضار جلسه قرائت شد.

در ادامه، معاون مالياتي مرکز استان با تبريک ايام عيد فطر و قبولي طاعات و عبادات حضار و نيز تقدير از همکاري و حضور اصناف ورؤساي اتحاديه ها، به توضيح مختصري در خصوص تغييرات قانون ماليات پرداخت.

احمدي با اشاره به حذف ماليات علي الرأس در متن اصلاحيه قانون مالياتي کشور و استناد به اظهارنا مه هاي مالياتي دريافتي از مؤديان، اين روند را روشي کارآمد براي شفاف تر شدن رويه هاي ماليات ستاني خواند.

رييس اتاق اصناف استان زنجان به بيان نکاتي در خصوص تعامل سازنده و تنگاتنک با اداره کل امور مالياتي استان و سازمان امور مالياتي کشور و حضور در 5 جلسه برگزار شده با رييس سازمان،پرداخت و روند حذف روش علي الرأس را فرخنده خواند و آن را وسيله اي براي برطرف شدن شبهات موجود در حين رسيدگي به پرونده هاي مالياتي عنوان نمود.

لازم به ذکر است، مصطفي بسطاميان، رييس گروه حسابرسي مالياتي مدرس اين دوره آموزشي بود.

روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار