به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان زنجان:
در آستانه فرا رسیدن هفته بهزیستی نمایشگاه توانمندی های معلولین و مددجویان جامعه هدف در محل موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نمایشگاه توانمندی های معلولین و مددجویان در هفته بهزیستی با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهرستان زنجان برگزار خواهد شد

معاون مشارکتهای مردمی،موسسات خیریه بهزیستی استان زنجان ضمن قدردانی ازهمکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به هماهنگی های انجام یافته با شهرداری زنجان غرفه عرضه محصولات و صنایع دستی معلولان و مددجویان از مورخ 24 لغایت 28 تیر ماه با حضور موسسات خیریه ومراکز غیر دولتی فعال در زمینه توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در زنجان دایر خواهد شد.

نعمت ملکی افزود: در جمع مراکز غیر دلتی هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد انگیزه و تقویت روحیه برای توانخواهان جامعه هدف و معرفی توانمندیهای معلولان در سطح استان زنجان است.

وی ضمن دعوت از مسئولین و شهروندان جهت بازدید و خرید محصولات پیش بینی شده از سوی مددجویان جهت عرضه در نمایشگاه ، ساعات فعالیت نمایشگاه را 4 عصر الی 9 شب اعلام و اظهار داشت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه که در مورخ 28 تیر ماه برگزار خواهد شد از غرفه های برتر ، معلولان و مددجویان کارآفرین طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات