به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
مجلس یادبود مرحوم محمود خالقی‌پور پدر شهیدان خالقی‌پور در استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۰۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان: جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادبود پدر معظم شهیدان خالقی پور در استان تشکیل شد.

این مراسم یادبود همزمان با روز 24 تیرماه سال جاری در امامزاده سید ابراهیم(ع)‌ زنجان از ساعت 16.30 تا 18 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

گفتنی است، پدر شهیدان داود، علیرضا و رسول خالقی‌پور، مجاهدی بود که از جنوب ایران تا لبنان، برای انقلاب مستضعفین، رزمندگی کرد، پدر رزمندگان بود و سه فرزندش را تقدیم اسلام کرد.

*فرزندان حاج محمود خالقی پور

شهید داود خالقی پور متولد سال 44 بود که در سال 62 و در دوران دفاع مقدس، طی عملیات «خیبر» در جزیره مجنون به فیض شهادت رسید.

شهیدان رسول و علیرضا خالقی پور نیز متولدین سال‌های 46 و 50 بودند که به صورت همزمان در سال 67 در منطقه شلمچه و در عملیات «پاسگاه زید» که همزمان با «عملیات مرصاد» در جنوب کشور انجام شد در آغوش یکدیگر به فیض شهادت نائل آمدند.

این در حالی است که همه ملت جمهوری اسلامی ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنها به ویژه خانواده‌هایی که چند شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، هستند، چرا که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

گفتنی است، امروز آرامش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگرانی هستیم که با جان و دل قدم در راه دفاع از انقلاب اسلامی گذاشتند.

ارسال نظرات