دغدغه جانبازان هشت سال دفاع مقدس دغدغه نظامی و اقتصادی نیست بلکه دغدغه فرهنگی است بنابراین خانواده ها بهوش باشند جنگی که دشمنان اسلام راه انداخته اند جنگ نرم و فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم گردهمایی مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور با حضور همیشه استوار جامعه بسیج زنان سپاه ناحیه طارم و مسئولین ادارات این شهرستان در محل میدان امام علی(ع) شهر آببر برگزار شد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت حجاب در جامعه امروزی گفت: اگر شما زنان از موقعیت خود در جامعه پاسداری نکنید هیچ کسی در کارش موفق نخواهد شد.

سرهنگ سعید ثاقبی افزود: شما زنان الگوی زنان عالم هستید که حضرت زهرا(ص) به وجود شما می نازد همانگونه که رژیم پهلوی را در قضیه کشف حجاب در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتید برای دشمنان اسلام هم به یاری حق تعالی این کار را انجام خواهید داد.

وی از چادر زنان بعنوان پرچم مصونیت استقلال و آزادگی یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام در فکر ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند آنها می گویند اگر چادر و حجاب را پایین بیاوریم پرچم هم پایین آورده می شود بنابراین در تلاشند با کشف حجاب حرمت اسلام را از بین ببرند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقش و اهمیت حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام به جنگ با حجاب روی آورده اند اگر بدنبال حفظ ارزشها ، حجاب و دفاع از حریم خانواده باشید قطعا خداوند شماها را یاری خواهد رساند.

ثاقبی تصریح کرد: دغدغه جانبازان هشت سال دفاع مقدس دغدغه نظامی و اقتصادی نیست بلکه دغدغه فرهنگی است بنابراین خانواده ها بهوش باشند جنگی که دشمنان اسلام راه انداخته اند جنگ نرم و فرهنگی است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان خاطر نشان ساخت: دشمن امروزه بوسیله فضای مجازی در حریم خانواده ها نفوذ کرده و تمام وقت زن مسلمان را می گیرد تا او را نسبت به ارزشها و اعتقاداتش بی اعتنا کند، گفتنی است دشمن با برنامه هایی از جمله بی حرمتی به اسلام و قرآن ، آموزش ازدواج سفید و ترویج بی حجابی و برنامه های متعدد دیگر سعی دارد حجاب را از شما زنان بگیرد بنابراین بیشتر باید مواظب باشید.

ارسال نظرات