رئیس شورای شهر خرم آباد:

آرامستان سراب یاس خرم آباد ساماندهی می شود

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: آرامستان سراب یاس خرم آباد با محوریت معاونت عمرانی شهرداری و با همکاری دستگاههای خدمات رسان ساماندهی می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۱۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حسن آذری امروز در جلسه همزمان ساماندهی آرامستان سراب یاس خرم آباد و هماهنگی برگزاری مراسم چهلم شهید مدافع حرم سردار شهید رضا رستمی مقدم که در محل شورای شهر خرم آباد برگزار شد، گفت: آرامستان سراب یاس خرم آباد طی دو مرحله ساماندهی می شود به گونه ای که در مرحله اول آماده سازی این آرامستان برای برگزاری باشکوه مراسم چهلم شهادت سردار شهید رستمی مقدم انجام می شود و در مرحله دوم نیز آرامستان به طور کلی ساماندهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آرامستان سراب یاس دومین آرامستان بعد از آرامستان خذر است، افزود: ضرورت دارد که دستگاههای خدمات رسان مشکل آب و برق آرامستان سراب یاس را رفع کنند.

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: بخشی از املاک این آرامستان وقفی است و البته معارضینی هم وجود دارد که ممکن است با شروع عملیات ساماندهی جلوگیری هایی هم صورت بگیرد.

آذری خواستار همراهی مردم برای ساماندهی آرامستان سراب یاس شد و اضافه کرد: در صورت تامین زمین مورد نیاز غسالخانه و سرویس های بهداشتی نیز در این محل برای رفاه حال مردم احداث می شود.

کوشکی عضو شورای شهر خرم آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه شهدا بر گردن همه از جمله مسئولین حق دارند، اظهار کرد: ساماندهی آرامستان سراب یاس حداقل وظیفه ای است که می توانیم برای پاسداشت مقام شهید مدافع حرم سردار رستمی مقدم انجام دهیم.

وی از خانواده شهید رستمی مقدم خواست که خیابانی را با انتخاب خود برای قرارادن نام این شهید والامقام بر روی آن به بنیاد شهید معرفی کنند.

وحید رشیدی معاون عمرانی شهرداری خرم آباد نیز در این جلسه بیان کرد: در حال حاضر ساماندهی ورودی های آرامستان سراب یاس برای برگزاری مراسم چهلم شهید مدافع حرم سردار رضا رستمی مقدم آغاز شده است و ظرف هفته آینده نیز جلسه ای برای ساماندهی کلی آرامستان با حضور دستگاههای ذی ربط برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری خرم آباد هیچگونه برنامه ای برای توسعه آرامستانهای سراب یاس و فاطمیه ماسور ندارد، اضافه کرد: رایزنی هایی برای تامین زمین مورد نیاز جهت ایجاد آرامستان جدید خرم آباد در خارج ازمحدوده شهری انجام شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار