مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش بانوان محجبه و شاغل ادارات و عضو پایگاه های مقاومت بسیج گفت:

زنان با رعایت عفت در برابر نامحرمان به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده اند

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: زنان با رعایت عفت و حیا در برابر نامحرمان به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده اند.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۲۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج سيستان و بلوچستان،سرهنگ پاسدار مسعود پناهی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان امروز(21تیر) در همایش ملی عفاف وحجاب که با شرکت بانوان محجبه و شاغل ادارات و عضو پایگاه های مقاومت بسیج درسالن  جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی  استان در زاهدان برگزارشدبیان داشت: هدف از برگزاری این همایش توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک ضرورت اجتماعی و تبیین نقش و جایگاه عفاف و حجاب از دیدگاه دین اسلام و قرآن و سبک زندگی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری می باشد.

وی افزود: حجاب سرچشمه کمال زن بوده و از آن به عنوان تكريم یاد می شود که این مهم کلید انس گرفتن با حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان اضافه کرد: حجاب یعنی به جای شخص شخصیت را دیدن و حجاب تاج بندگی است، حجاب انسان را در مسیر نزدیکی به خداوند قرار می دهد و بالی برای پرواز به سوی خداوند است.

 پناهی ادامه داد: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خودش را به نمایش نمی گذارد چرا که حجاب بوی خوش عفاف و پاکدامنی در بین بانوان محجبه  در جامعه امروزی می باشد.

 وی با تاکید بر این مطلب که عفت مختص زنان نیست و مردان نیز باید عفیف باشند، ادامه داد: حجاب انسان را در مسیر حفظ به خدا قرار می دهد و نشان دهند روح و اندیشه فرد بوده و مهر تایید حق بر قامت فرشتگان زمین است.

 مسئول سازمان بسیج کارمندان خاطرنشان کرد: حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی بوده، با توجه به اینکه امروزه در جامعه ای زندگی می کنیم که زنان تحت بمب باران فرهنگی قرار گرفته اند این قشر تاثیرگذار جامعه با رعایت عفت و حیا در برابر نامحرمان خاری در چشم دشمنان خواهند بود.

 پناهی اضافه کرد: زمانی می توانیم فرزندان صالح تحویل جامعه دهیم که فرزندان ما با دیدگاه اسلامي در دامن مادران عفیف و پاکدامن رشد و پرورش یابند.

 وی افزود:  هنگامي جامعه صالح و عفیف خواهیم داشت که در  آن جامعه به سلامت روحی و روانی افراد توجه شود.

 گفتنی است، همایش بانوان محجبه و شاغل ادارات و عضو پایگاه های مقاومت بسیج با حضور 300 نفر در سالن اجتماعات نور اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار