امام جمعه رودسر توهین به شهدا، بسیج و سپاه را توطئه دشمن دانست و گفت: ما حزب الله هستیم و در برابر بی دینی ها ایستادگی می کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۲۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش بسیج از رودسر، حجت الاسلام دستجردی امروز در تجمع بزرگ عفاف و حجاب این شهرستان  در سالن ورزشی سپاه ناحیه رودسر با اشاره به تاکید اسلام بر حفظ حجاب اظهار کرد: اسلام حجاب را به عنوان پوشش انتخاب کرده و هردستوری که اسلام می دهدسازگار با فطرت و عقل است.

وی با اشاره به رعایت حجاب چشم در مردها تصریح کرد: دیدن برخی مناظر موجب تحریک قوه شهوت شده و اگر مواظب نبوده و حجاب چشم را رعایت نکنیم در دام بلایا گرفتار می شویم.

حجت الاسلام دستجردی با بیان اینکه معنویت بدون حفاظت از اندیشه و عقل میسر نیست گفت: هرآنچه از انسان در جامعه بروز می کند ریشه در مسائل اندیشه ایی و تقوایی دارد.

وی چادر را حجاب و پوشش برتر برای زن دانست و افزود: تحقیقات علمی نشان داده خانم هایی که پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند ضعف بیشتری در بیماری دارند.

امام جمعه رودسر حجاب را ضرورت دین دانست و گفت: دشمن برای تحقق نیات پلید خود در جامعه به دنبال ترویج بی حجابی و ضعف ایمان است و باید مراقب توطئه دشمن باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال بیحجابی در مسائل فرهنگی است اظهار کرد: مشکلات امروزی جامعه ما نتیجه بی حجابی و بدحجابی است.

حجت الاسلام دستجردی حجاب را مختص زنان ندانست و افزود: مردان نیز باید مراقب بوده و حجاب را در رفتار و گفتار خود رعایت کنند.

وی قیام مسجد گوهرشاد را عاملی جهت نهادینه کردن فرهنگ حجاب دانست و افزود: باید تابع فرامین رهبری و تذکرات ایشان بوده و توانمندی و قدرت خود را در پشتیبانی با ولایت حفظ کرده و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

 امام جمعه رودسر توهین به شهدا، بسیج و سپاه را توطئه دشمن دانست و گفت: ما حزب الله هستیم و در برابر بی دینی ها ایستادگی می کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر آنان که به دنبال ضد ارزش ها هستند ایستادگی می کند تصریح کرد: عدم مدیریت برخی مدیران باعث ایجاد برخی مشکلات شده که باید خود را اصلاح کنند.

وی خواستار ترویج فعالیت های فرهنگی در جامعه شد و خاطرنشان کرد: بیشتر مشکلات اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

ارسال نظرات