خبرهای داغ:
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به کاهش بیش از ۶۰ درصدی تلفات جاده‌ای آزادراه قم، تهران گفت: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این آزادراه، تعداد تلفات جاده‌ای از ۱۷ نفر به ۶ نفر کاهش پیداکرده است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۳۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل جمالی با اشاره به کاهش بیش از 60 درصدی تلفات جاده‌ای آزادراه قم، تهران اظهار داشت: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این آزادراه، تعداد تلفات جاده‌ای از 17 نفر به 6 نفر کاهش پیداکرده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قم تصریح کرد: با توجه به مرحله دوم فاز اول نصب دوربین‌های کنترل سرعت در 2 ماهه اول سال جاری، نسبت به سال گذشته کاهش بیش از 60 درصدی را شاهد بودیم که انتظار می‌رود در فازهای دوم و سوم کاهش بیشتری را شاهد باشیم.

جمالی افزود: با توجه به کاهش تلفات جاده‌ای در مرحله نخست فاز اول این طرح در سال 91، تعداد 11 دوربین کنترل سرعت در آزادراه قم، تهران نصب گردید که آمار کشته‌شدگان را از 17 نفر در 2 ماهه نخست سال 94 به 6 نفر در 2 ماهه نخست سال جاری کاهش داد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد تصادفات این محور در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهشی را نشان نمی‌دهد، اما از شدت تصادفات به میزان قابل‌توجهی کاسته شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قم ادامه داد: در فاز دوم این طرح، مجموعاً 8 عدد دوربین در محورهای قم، سلفچگان، راهجرد و جاده قدیم قم، تهران نصب شده است که حداکثر تا پایان تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادراه قم، تهران به طول 130 کیلومتر مهم‌ترین شریان مسافری کشور در منطقه مرکزی محسوب می‌شود که روزانه بالغ‌بر 50 هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین از آن عبور می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها