خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تاکید کرد

تشکیل کارگروه حجاب و عفاف با تاکید بر رویکردهای علمی

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با درخواست از مسئولان استان قم نسبت به برگزاری هرچه سریعتر کارگروه عفاف و حجاب، گفت: تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در دوره جدید باید با برنامه‌های علمی و تاثیرگذارتر پیش برود.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که برای دفاع از حریم حجاب و عفاف خون دادند، اظهار کرد: در گذشته کارگروه عفاف و حجاب به صورت هفتگی برگزار می‌شد و منتخبان جامعه بانوان برنامه‌هایی را در سطح استان به اجرا می‌گذاشتند.

وی با درخواست از مسئولان استان قم نسبت به برگزاری هرچه سریعتر کارگروه عفاف و حجاب، گفت: تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در دوره جدید باید با برنامه‌های علمی و تاثیرگذارتر پیش برود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: برگزاری کارگروه عفاف و حجاب به صورت علمی موجب می‌شود بتوانیم گام‌های استوارتری نسبت به ترویج عفاف و حجاب در جامعه برداریم.

حیدری با اشاره به برگزاری تجمعات سه گانه بانوان استان قم در ارتباط با ترویج عفاف و حجاب، گفت: بانوان می‌توانند در این تجمعات به صورت خانوادگی شرکت کنند.

وی با اشاره به تجمع سه گانه بانوان استان در زمینه حجاب افزود: راهپیمایی و تجمع بانوان قمی در روز دوشنبه 21 تیر ماه 1395 از ورزشگاه حیدریان و میدان روح الله و تجمع در بوستان نجمه خاتون و راهپیمایی از میدان معصومیه و تجمع در امامزاده جعفر شهید رأس ساعت 18 آغاز می‌شود.
ارسال نظرات