خبرهای داغ:
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو:

منطقه دالاهو امن است/ لزوم پرداخت حق ایثارگری به مردم مظلوم اسلام آبادغرب

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس به حمله منافقین به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در زمان عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: اینها همه اسناد مظلومیت مردم این شهرستان است که ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، حشمت الله فلاحت پیش ازظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید دکتر حجت الله نیک عزم از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته شهرستان دالاهو در اسلام آباد غرب، ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولان در این مراسم، گفت: در همان ابتدای جنگ ۱۹ تن از عزیزان ما که حلقه مقاومت را در این شهرستان شکل دادند در کمینی مشابه شهید شدند و نخستین قربانیان تروریسم از این شهرستان بودند.

 

وی اظهار داشت: همچنین مظلوم ترین شهر از نظر بمباران های هوایی در زمان جنگ اسلام آباد غرب بود و هر بمباران دشمن نیم ساعت به طول می انجامید.

 

فلاحت پیشه با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در شهرستان دالاهو، تصریح کرد: منطقه، منطقه امنی است، اما روز گذشته ما را ناجوانمردانه به گلوله بستند و زمانی که این گلوله ها شلیک می شد بمباران اسلام آباد غرب در زمان جنگ تداعی شد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس همچنین به حمله منافقین به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در زمان عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: اینها همه اسناد مظلومیت مردم این شهرستان است که ادامه دارد.

 

فلاحت پیشه با بیان اینکه حاضران در این مراسم تشییع شهید، به نوعی با جنگ درگیر بوده اند، اظهار داشت: بر اساس قانونی که در کمیسون امنیت ملی مصوب شده مردم شهرهای مرزی که در دوران جنگ درگیر بوده اند باید ایثارگر شناخته شوند که مردم اسلام آبادغرب از این حق برخوردار نیستند.

 

وی گفت: بر اساس بخشنامه دولت کسانی که از جاهای دیگر آمده و در کرمانشاه خدمت می کنند ایثارگر محسوب می شوند، اما مردمانی که اینجا زندگی و خانوادشان زیر آتش جنگ بوده ایثارگر نیستند و این مظلومیت مردم اسلام آباد غرب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار