به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش تجلیل از زنان فعال عرصه‌ عفاف و حجاب ادارات بندرلنگه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۹۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، بعد از ظهر امروز همایش تجلیل از فعالین عرصه عفاف حجاب ادارات با حضور حجت‌الاسلام فقیهی‌فر امام جمعه موقت، اسماعیل پاسلار فرماندار، سید حسین فاطمی فرمانده سپاه بندرلنگه و جمعی از فعالین این عرصه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در این همایش ضمن تقدیر از زنان فعال در عرصه عفاف و حجاب در ادارات، اظهار داشت: امروز زنان فعال در این عرصه به حضرت فاطمه زهرا(س) اقتدا کردند و پیام آن حضرت را به جامعه اسلامی منتقل می‌کنند.

وی افزود: دلیل نام‌گذاری هفته عفاف و حجاب اهمیت این موضوع است و این حجاب به راحتی به دست نیامده و اگر تاریخ را ورق بزنیم و به دوران کشف حجاب و جریان کشتار سال 1314 در مسجد گوهرشاد برسیم متوجه می‌شویم که چه خون‌ها بابت حفظ آن ریخته شده است.

فرمانده سپاه بندرلنگه اضافه کرد: در غرب عظمت زن را در بی‌حجابی می‌دادند در حالی که این نشانه تحقیر زن است.

فاطمی تصریح کرد: اسلام عظمت زن را در حفظ عفاف و حجاب و پاک‌دامنی می‌داند و چادر بهترین نشانه حجاب و لباس ملی است ما باید به واسطه حجاب از اسلام تشکر کنیم.

وی در پایان گفت: اگر در جامعه حجاب رعایت شود نگاه‌ها به نامحرم کنترل می‌شود و کاهش فساد در جامعه را خواهیم داشت، ادارات و سایر نهادهای انقلابی باید در این امر مهم پیشتاز باشند.

 

ارسال نظرات