طرح‌های مرمت و زیباسازی در 68 مسجد از مساجد حاشیه شهر مشهد توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم مشهد صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۹۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امام جماعت، هیئت امنا و نمازگزاران مسجد فاطمة الزهرا(س) واقع در بلوار طبرسی شمالی شهر مشهد با ابراز خرسندی از طرح های زیباسازی و مرمت اجرا شده در این مسجد توسط بسیج سازندگی ناحیه میثم، عنوان داشتند: طرح های اجرا شده موجب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد شده است.

حجت الاسلام پهلوان امام جماعت مسجد فاطمة الزهرا عنوان داشت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشت این است که لذت معنوی از لذت مادی جدا نیست و هر چه فضای مسجد چشم‌نواز‌تر و گوش‌نوازتر باشد، احساس معنوی و لذت معنوی در آن بیشتر می‌شود.
 
وی ادامه داد: امروز زیباسازی مساجد جایگاه خاص خود را دارد و مساجد نباید به صورتی باشند که جوانان تمایلی به ورود به مساجد نداشته باشند.

حجت الاسلام پهلوان افزود: با توجه به آیه108 سوره توبه خداوند می فرماید: «فیه رجالٌ یحبّون أن یتطهّروا» تنها راه پیوستن به قرب خداوند وصل به مساجد است، آن هم مساجدی که اساس آن بر تقوا بنا شده است.

ابراهیم صادقی پور نماینده هیأت امناء مسجد فاطمةالزهرا در گفتگو با خبرنگار ما با تشکر از بسیج سازندگی ناحیه میثم به دلیل اجرای این طرح، گفت: اجرای این طرح تاثیر بسزای در جذب جوانان و نوجونان به مسجد داشته است.

لازم به ذکر است طرح های مرمت و زیباسازی در 68مسجد از مساجد حاشیه شهر مشهد توسط بسیج سازندگی ناحیه میثم صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها