فرمانده سپاه ناحیه مه ولات گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده دارد و موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۰۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم اظهار داشت:  به جهت پاسداشت اندیشه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی این ایام به هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باید کار فرهنگی سنجیده و بلندمدت انجام شود، اظهار کرد: خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی هر کدام در این زمینه وظایفی دارند.

وی تصریح کرد: تربیت اولیه هر انسانی در خانواده شکل می‌گیرد و بنابراین والدین اولین الگوی حجاب برای فرزندان هستند.

وی بر نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف از سنین کودکی تاکید کرد و گفت: این مهم نوجوانان و جوانان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های نرم دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات تصریح کرد: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد.

مکاری مقدم با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موجب شکست توطئه ها و شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی می شود، اظهار کرد: دشمنان به دنبال روش‌هایی برای فروپاشی خانواده هستند و عفاف و حجاب از موضوعات مهم و اعتقادی مسلمانان است که در تحکیم خانواده نقش بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ به اعتقادات جوانان در تلاش است، خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام دشمنان همواره اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان را نشانه گرفته اند و کشف حجاب در دوران رضاخان و ترویج بی بندو باری در کشورهای اسلامی نشانه های توطئه دشمنان در این امر است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عزم جدی تری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها