همایش حجاب و عفاف پیرامون مسائل حجاب و عفاف جامعه امروزی در مزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۰۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  به همت سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد همایش حجاب و عفاف روز دوشنبه مورخه ۲۱ تیرماه 95 در مزار شهدای گمنام با حضور سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد و برادران و خواهران بسیجی و عموم مردم برگزار شد.
ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با قرائت قاری توانمند سید حسین حسینی همراه بود. در ادامه حجة الاسلام و المسلمین دوست محمدی با سخنرانی های خود پیرامون خلقت انسان اظهار داشت :خداوند متعال پس از خلقت انسان به وجود خود بالید و فرمود:ت بارک الله احسن الخالقین! آفرین به خودم! جبرئیل! بر بهترین خلقت من سجده کن! حال با این تفاسیر حیف نیست انسان خود را اسیر خواسته های نفس و شیطان کند و بد حجاب باشد
؟؟؟!!!
وی افزود: انسان کسی است که فرشته های کوچک برایش سجده نکردند بلکه فرشته های بزرگ و مقربی به درگاه خداوند متعال (جبرئیل) سجده کردند.
حجة الاسلام دوست محمدی در ادامه در رابطه با ازدواج کردن و به دنبال آن کمرنگ شدن بدحجابی و فحشا در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: خداوند متعال خطاب به آدم فرمود : ای مرد و زن مگر شما ناقص نیستید؟ پس با ازدواج و با در کنار هم قرار گرفتن ما شوید و به من بهتر نزدیک شوید.
گفتنی است ؛ در این همایش از تمامی میهمانان پذیرایی به شکل زیبایی صورت گرفت و فرماندهی اداره راهنمایی و رانندگی ، فرماندهی حوزه ۷۱۱ عمار یاسر شهرستان نظرآباد همکاری های لازمه را در جهت اجرای هر چه بهتر مراسم را مبذول داشتند.
 
 
 
خبرنگار: ابراهیم باباپور اصل
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها